Իմ կարդացած գրքերը

Ես ամառվա ընթացքում ընթերցել եմ <<Բարոն Մյունխաուզենի արկածները>>, <<Երկնագույն նետը>> և <<Գանձերի կղզին>>։ Քանի որ ես այդ գրքերը չէի կարդացել և ինձ շատ էր հետաքրքրում, իմ մայրիկը ինձ առաջարկեց կարդալ այդ գրքերը։ <<Բարոն Մյունխաուզենի արկածները>> շատ ծիծաղելի է։ Ձեզ խորհուրդ եմ տալիս կարդալ այդ գիրքը։ Ես այդ 3 գրքերը կարդալուց չէի ձանձրանում։ Ես այդ գրքերից այնպիսի վայրեր իմացա, որ նույնիսկ չէի իմանում նրանց գոյության մասին։ <<Բարոն Մյունխաուզենի արկածները>> զարգացրեց իմ երևակայությունը։ Դժվարություւներ չկային, որովհետև այդ գրքերը շատ հետաքրքրքիր է։

Запись опубликована в рубрике Մայրենի. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

